#1 2007-09-09 21:48:14

pharmastic

Administrator

Zarejestrowany: 2007-09-09
Posty: 20
Punktów :   

Trening na drybling Bone Colector'a

Praktycznie wszyscy słyszeli o Skip's Dribbling Program, ale czy dużo jest takich osób, które korzystają z zalet ćwiczeń Bone Collector'a? Jeśli ktoś chciałby kozłować jak król Rucker Park'u - niech zainteresuje się tym programem poprawiającym drybling.

Jedyne, co potrzebujesz, to piłka do koszykówki. Żadnych piłeczek tenisowych, żadnych rękawiczek i innych dodatków. Program opiera się tylko i wyłącznie na dryblowaniu.

Opis ćwiczeń:
Drybling - po prostu kozłuj raz lewą, raz prawą ręką,
Wysokie kozły pod nogami - kozłuj pod nogami stojąc na prostych nogach, bez żadnego schylania się czy kucania,
Niskie kozły pod nogami - nieco przykucnij i szybko kozłuj pod nogami,
Inside Out Dribble's - udawaj, że robisz crossover'a, drybluj piłkę w przód i w tył "tworząc" kształt sierpa, użyj płynnych ruchów ciała,
Fake 2 Cross - udaj że idziesz w lewo, by pójść w prawo - i na odwrót,
Pound 1, 2 Cross - odbij piłkę dwa razy i wykonaj crossover'a - raz jedną, raz drugą ręką,
Drybling "V" - kozłuj piłkę jedną ręką przed sobą wykonując w powietrzu literę "V",
Za plecami - kozłuj piłkę tak, jak przed chwilą, ale za sobą,
Studder Drive - Idź w przód, zmyłka, zatrzymaj się a następnie znów pobiegnij (dwa kroki "biegu" wystarczą do ćwiczeń),
Cross Jab - podaj piłkę z prawej do lewej ręki, a następnie wykonaj crossover'a (później zmień ręce),
Ósemki - drybluj piłkę pomiędzy nogami w kształcie cyfry "8", używając niskich kozłów,
Spyder Dribble - odbij piłkę z prawej do lewej ręki, później z lewej do prawej (pod nogami), prawej do lewej (za sobą), lewej do prawej (kozioł za sobą, ale pod nogami), powtórz ćwiczenie. Nogi nie mogą ruszać się z miejsca, kozłuj nisko.
Chair Dribble - usiądź na krześle, ustaw w lekkim rozkroku nogi przed sobą i drybluj pomiędzy swoimi nogami, możesz także kozłować pod nogami, dryblować jednocześnie ruszając swoimi nogami, oraz fristajlować na krześle .

Ćwiczenia wykonuj w następującej kolejności i w tym samym czasie:
Drybling - 30 sekund dla jednej ręki, łącznie 1 minuta.
Wysokie kozły pod nogami - minuta dla jednej nogi, łącznie 2 minuty.
Niskie kozły pod nogami - 2 minuty dla jednej nogi, łącznie 4 minuty.
Inside Out Dribble's - 30 sekund dla jednej ręki, łącznie 1 minuta.
Fake 2 Cross - 2 minuty.
Pound 1, 2 Cross - 1 minuta.
Drybling "V" - 1 minuta dla jednej ręki, łacznie 2 minuty.
Za plecami - 1 minuta.
Studder Drive - 2 minuty dla każdej ręki/strony, łącznie 4 minuty.
Cross Jab - 1 minuta dla każdej ręki, łącznie 2 minuty.
Ósemki - 1 minuta.
Spyder Dribble - 2,3 minuty.
Chair Dribble - 3,5 minut.

Ćwicz ten program raz dziennie od poniedziałku do piątku, a także w weekend'y, ale w sumie to nie masz jakiegoś specyficznie ustawionego harmonogramu. Po dwóch, trzech tygodniach ćwiczeń próbuj wykonywać te ćwiczenia z zamkniętymi oczami:
- wysokie kozły pod nogami,
- niskie kozły pod nogami,
- pound 1, 2 cross,
- drybling "V",
- za plecami,
- "ósemki",
- spyder dribble.

"Po 5 tygodniach ćwiczeń będziesz miał umiejętności niczym Bone Collector" - .



JA GO ZROBILEM I WIDAĆ EFEKTY;ppp

Offline

 

#2 2007-09-11 20:17:31

pa_chos

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-09-11
Posty: 2
Punktów :   

Re: Trening na drybling Bone Colector'a

Dobry w ch... trening dziex mlody;ppp pamietasz mnie??

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
dodatkowe mapy do omsi za darmo opis kontrolek golf iv Filmy na tefon mp4 podświetlenie górne golf 4 podświetlenie górne golf 4